دانلود جدید آهنگ بابک جهانبخش به نام پریزاد
متن دلخواه شما
دو شنبه 2 بهمن 1396 ساعت 8:45 | بازدید : 123 | نوشته ‌شده به دست sibesalamati | ( نظرات )

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام پریزاد با متن آهنگ و کیفیت عالی

Download New Song By Babak Jahanbakhsh Called Parizad - Mp3 128 & 320 Orginal

جدیدترین آهنگ بابک جهانبخش پریزاد را از سایت سهند آوا دانلود کنید .

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام پریزاد

متن آهنگ زیبای پریزاد از بابک جهانبخش را در ادامه مشاهده می کنید :

یک آن ای جان کم نشدی در یادم شادم زان دم که بی هوا دل دادم

 

جان جانان آه ای پریزاد من عشقت عمریست رسیده به داد من

بهترین آهنگ های بابک جهانبخش را از سایت سهند آوا با بالاترین کیفیت دریافت کنید .

 

دانلود آهنگ بابک جهانبخش پریزاد با متن

=======♫سهند آوا♫=======

 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام پریزاد

یک آن ای جان کم نشدی در یادم شادم زان دم که بی هوا دل دادم

جان جانان آه ای پریزاد من عشقت عمریست رسیده به داد من

زیبای دلخواه ای خوب همراه غرق توست بود و نبود من

جان به قربان آن دو چشمان مهربانت ای وجود من

تو پریزادی و انگاری که رویایی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیای منه

تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی و دریایی بسازی از شب و روزی که رویای منه

تو پریزادی و انگاری که رویایی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیای منه

تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی و دریایی بسازی از شب و روزی که رویای منه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام پریزاد

♫♫♫♫♫♫

یک آن در جان غیر تورا ندیده ام افتان خیزان به دام تو رسیده ام

جان جانان غرور خود شکسته ام هر روز هر شب به پای تو نشسته ام

زیبای دلخواه ای خوب همراه غرق توست بود و نبود من

جان به قربان آن دو چشمان مهربانت ای وجود من

تو پریزادی و انگاری که رویایی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیای منه

تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی و دریایی بسازی از شب و روزی که رویای منه

تو پریزادی و انگاری که رویایی و چشمات مینیاتوری ترین تصویر دنیای منه

تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی و دریایی بسازی از شب و روزی که رویای منه

دانلود آهنگ بابک جهانبخش پریزاد با متن

=======♫سهند آوا♫=======

 

مجموعه آهنگ های بابک جهانبخش از طریق لینک زیر قابل مشاهده و دانلود می باشد .

اگر طرفدار این بابک جهانبخش ( بابک جهانبخش ) هستید آهنگ های دیگر آن را از گوش دهید و دانلود کنید .

بابک جهانبخش

.

=======♫سهند آوا♫=======

 

سهند آوا دانلود جدیدترین و بهترین آهنگ های پاپ فارسی با کیفیت اورجینال آهنگ

دانلود آهنگ جدید و موزیک جدید




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب